maandag 5 november 2007

Griep is besmettelijk, liefde ook

4 opmerkingen:

Collega L. zei

Laat mijn griep u besmetten,
zoals gij mij dagelijks met uw verliefde blik besmet.
Laat een hoest de vertaling zijn van 'I love you'.
Laat ons het ziekebed delen, samen verdwijnen in een nestje van dons.
Laat ons samen besmet zijn van Liefde,
en samen genezen van de griep!

Outro zei

Jammer dat ik niet zo vatbaar ben voor 'ziektes'...

Bram zei

Maak je vatbaar zou ik zeggen. Laat u vrijwillig besmetten. Het is het mooiste wat er bestaat.

Anoniem zei

We moeten de liefde verzamelen en koesteren. Lang leve Bart Moeyaert:

Siberië

Geef me je jas
van bont van teddyberen.
Sla je arm om me heen
en al je winterkleren.
Zoen me tot ik warm word.
Zoen me tot ik spin.
Trek je eigen huid dan uit,
stop mij eronder in.
Sus me met je hartslag.
Wij ons wij ons wij ons.
Maak van dit veel te grote bed
een heel klein fort van dons.