maandag 7 september 2009

Huye la rutina



Locatie: Calle Martinez-Rosa, Granada
Soundtrack: Absynthe Minded - Envoie

Het leven ontvlucht zichzelf en neemt soms andere wendingen. Mijn toenmalige muze is niet meer. Zo is ook mijn stad van schrijven tweeduizend kilometer meer zuidwaarts verschoven. Na anderhalf jaar van windstilte blaas ik terug leven in deze blog. De reden: een vijf maanden durend verblijf in het laatste bolwerk van de Moren in de 15e eeuw: Granada. Ik ben er voor de meeste uiteenlopende ervaringen op te doen, studies, fotografie en reizen. Zo nu en dan zal ik flarden van mijn nieuw bestaan posten, in de vorm van foto's en muziek die het beste past bij het moment. Maar ontvluchten doen we nog steeds, maar nu in de taal van Pedro Almodovar en Cervantes: huye la rutina..

1 opmerking:

Charlotte zei

Er bestaan zo van die mooie liedjes die gedurende een bepaalde tijd je om de een of andere reden in vervoering brengen, die vragen om luider gezet te worden, die je even doen verlammen en dwingen tot luisteren, die je eventjes doen vergeten en dromen, die je om een onbekende reden heel even betoveren.

Zo heeft Absynthe Minded stilletjes aan That look you give that guy van Eels afgelost.

Schoon nummer, schone foto, schoon leven daar in Granada.

Charlotte x